15 oktober 2017 – KPN heeft sinds 9 oktober nieuwe abonnementen voor TV en internet voor zakelijke klanten, kleinzakelijke klanten om precies te zijn. Hiermee komt KPN de wensen van deze klanten tegemoet. Er was namelijk een uitdrukkelijke wens om vanuit een basispakket het abonnement uit te kunnen breiden op basis van de wensen. Met deze nieuwe abonnementen kunt u als kleinzakelijke klant van KPN ook profiteren van KPN Compleet.
Hoe werkt het dan precies? U kunt als kleinzakelijke ondernemer bij KPN nu kiezen uit meerdere Zakelijke Service abonnementen. U kunt kiezen uit een internet basis abonnement of een internet en tv abonnement wat u vervolgens kunt uitbreiden met bijvoorbeeld een extra hoge internetsnelheid of een extra telefoonlijn als dat voor u makkelijk en noodzakelijk is. Zo stelt u zelf uw pakket en abonnement naar uw eigen wens samen.
Wat is Zakelijke Service?
Dat is een speciale helpdesk speciaal voor ondernemers. Deze helpdesk is 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar. Als u een storing heeft dan zorgen ze ervoor dat u dezelfde dag nog weer online bent en dat het probleem verholpen wordt. Een extra stukje service dus.
KPN Compleet
Net als voor de consumenten kunt u nu als ondernemer en klant bij KPN profiteren van KPN Compleet. U profiteert van dit voordeel als u zowel een vaste als een mobiele dienst afneemt bij KPN. De extra’s die u dan krijgt zijn: gratis onderling bellen, MB’s delen, meer data en keuze uit extra TV pakketten, zoals het pluspakket of het Fox Sport Eredivisie pakket.
Wilt u meer weten? Ga dan naar de website van KPN. Wilt u meer weten over de consumenten pakketten? Dat kan ook hier: