3 april 2018 – Bent u klant bij Tele2? Dan hebben we goed nieuws voor u. Tele2 heeft vandaag laten weten dat ze de Mijn Tele2 app en de Mijn Tele2 omgeving op de site gaan vernieuwen in de komende maanden. En dat gaat ze samen doen met hun klanten zodat ze zeker weten dat het aansluit bij hetgeen u graag wilt zien in de app en mijn omgeving.
Hoe pakt Tele2 dat aan? Ze beginnen met een test onder 1.000 Tele2 klanten. Zij gaan testen met de vernieuwde en verbeterde versie van de Mijn Tele2 app. Deze groep klanten krijgt ook toegang tot de mooiere Mijn Tele2 omgeving. Niet alleen nu, maar vanaf het begin al zijn er klanten betrokken geweest bij deze verbeterslag. Er is vanaf het begin af aan samen met klanten gekeken naar welke functionaliteiten er belangrijk zijn in de app en Mijn omgeving. Zo zorgen ze ervoor dat u er straks echt wat aan hebt en een flinke verbetering zult ervaren.
In de vernieuwde omgeving van Tele2 kunt u straks op een natuurlijke manier met Tele2 in gesprek gaan zonder dat u zelf op zoek moet gaan naar de antwoorden. Zo wordt u beter geholpen als u informatie wilt vinden binnen de app of op de website en wordt u sneller en beter geholpen als het gaat om het doorzoeken van de veelgestelde vragen en tot slot krijgt u ook op de juiste manier informatie over uw eigen abonnement en klantgegevens. Als de nieuwe app en mijnomgeving gelanceerd zijn voor iedereen zullen er continu klanten betrokken blijven bij het verder ontwikkelen daarvan. De verwachting is dat voor de zomer van 2018 de nieuwe app en mijn omgeving voor alle klanten beschikbaar is.
Wilt u meer weten? Ga dan naar de website van Tele2.
Wilt u meer weten over de abonnementen van Tele2? Dat kan ook hier: