Telfort is gestopt

2 mei 2019 – Telfort heeft haar winkels sinds gisteren permanent gesloten. Dit betekent dat de 29 winkels niet meer open zullen zijn en klanten van Telfort voor hun service naar een KPN winkel toe kunnen gaan. De sluiting van 29 winkels gaat samen met een ontslag voor 200 winkelmedewerkers. Een deel van hen kan verder binnen KPN.

De Telfort website en de Telfort app blijven nog wel in de lucht. Maar het is niet meer mogelijk om nog een Telfort abonnement af te sluiten sinds 1 mei 2019. Bent u klant bij Telfort? Dan behoud u gewoon uw huidige abonnementsvoorwaarden van Telfort. Op de website van Telfort wordt er voor de producten/diensten nu doorverwezen naar de producten van KPN. Dat betekent dat er geen Telfort Zakelijk en Telfort alles in 1, Telfort internet en TV, Telfort internet of Telfort mobiele abonnementen meer afgesloten kunnen worden.

Bent u Telfort klant? Dan zult u wel aan het einde van de looptijd van uw huidige contract benaderd worden om over te gaan stappen naar een KPN abonnement. U heeft dan natuurlijk de keuze om dit wel of niet te doen. Ook is het niet meer mogelijk om een wijziging door te voeren in uw Telfort abonnement. Als u bijvoorbeeld een extra dienst wilt ter uitbreiding, dan dient u over te stappen naar een KPN abonnement.

In totaal heeft Telfort 15 jaar lang bestaan als merk in ons land. Telfort gaat als eerste verder onder de merknaam KPN. Later zullen ook Yes Telecom en XS4ALL volgen.

Bent u klant bij Telfort? Dan krijgt u per 1 juni 2019 te maken met een prijsverhoging van uw pakket. U kunt hierdoor het lopende abonnement per direct opzeggen en overstappen naar een andere aanbieder, zoals NLE, T-Mobile of Ziggo.

Wilt u meer informatie over de andere aanbieders? Dat kan hier: