24 september 2014 – Aanbieders van alles in 1 pakketten (ook wel 3 in 1 of triple play genoemd) bieden een betere klantenservice dan voorheen. Dit blijkt uit onderzoek van Telecompaper over het 2e kwartaal van 2014 onder 14.500 consumenten.
Ziggo heeft de meest tevreden klanten. Ook wordt Ziggo het meest aangeraden door haar klanten aan anderen. Dit wordt gemeten met de zogeheten Net Promotor Score (NPS). De top 3 wordt gevormd door:
Ziggo wordt niet alleen het beste beoordeeld als het gaat om aanbevelingen, maar zij is ook nog eens het grootst. Ziggo heeft 37% marktaandeel op het gebied van alles in1 pakketten. UPC heeft 23% marktaandeel en KPN heeft 21% marktaandeel. In totaal kiest ruim 56% van de huishoudens voor een alles in 1 pakket.
Wilt u als nieuwe klant dus zeker weten dat de klantenservice goed is bij uw alles in 1 pakket, dan kan het verstandig zijn om te kiezen voor een pakket van Ziggo, KPN of UPC.
Wilt u de pakketten van Ziggo, KPN of UPC onderling vergelijken? Dat kan ook op deze website:
Bron: Telecompaper