Ziggo klanten moeten TV opnieuw instellen

31 december 2014Ziggo is bezig met het samenvoegen van het netwerk met UPC. Hierdoor gaan  binnenkort de tv’s van alle 2,3 miljoen mensen met Ziggo op zwart. Heeft u een tv abonnement bij Ziggo? Dan zult u handmatig de tv of de digitale decoder opnieuw moeten instellen.  Voor klanten van UPC verandert er niks. Ingewikkeld is het niet. Eigenlijk moet u hetzelfde doen als wanneer u een nieuwe televisie koopt of als u een nieuwe decoder krijgt. U moet dan de frequentie en het netwerk-id invullen. Deze verstuurt Ziggo per brief. Zo weet u precies wanneer u aan de beurt bent. U tv gaat dus niet zomaar onaangekondigd op zwart.

Heeft u opnames ingesteld op de digitale recorder of heeft u een lijst heeft met favoriete zenders? Dan moet u deze wel even opnieuw instellen.

Ziggo doet dit allemaal omdat ze de netwerken van UPC en Ziggo gelijk willen trekken. Hierdoor kunnen ze daarna in het hele land dezelfde producten en diensten aanbieden.

Heeft u hulp nodig bij het opnieuw instellen? Op de website van Ziggo vindt u meer hulp op deze speciale pagina.

Bron: Ziggo

Ziggo klanten moeten TV opnieuw instellen
Vindt u de informatie op deze pagina nuttig?