9 september 2017 – Ziggo is deze week gestart met de Youtube serie Binge. In deze Youtube serie duiken de 2 presentatoren Simon Zijlemans en Abbey Hoes in de wereld van films en series. Hiermee speelt Ziggo in op de trend en behoefte van Bingewatchen.
Wat is Bingewatchen?
Dat is het achter elkaar kijken van afleveringen van een serie zonder reclame-onderbrekingen. En het is populair. Want 4 op de 10 Nederlanders doet dit. En Ziggo wil u nu graag helpen om te kiezen voor de juiste series.
Bij Ziggo is het bingewatchen mogelijk via het on demand platform dat via de TV-decoder en via het platform van Ziggo GO beschikbaar is voor klanten. De films en series worden door Ziggo aangeboden als u als klant een abonnement afneemt. Hiervoor zijn er 2 varianten mogelijk: Ziggo Movies & Series L en Ziggo Movies & Series XL. Het nieuwe kanaal Ziggo Binge moet u als klant meer wegwijs maken in het bingewatchen. Binge is dan ook voor iedereen te bekijken via het YouTube kanaal van Ziggo, maar ook via het lineaire kanaal Ziggo Kanaal 13. De eerste aflevering is al online en kunt u hieronder bekijken. Het programma is elke donderdag vanaf 16.00u te bekijken. Elke week dus een nieuwe aflevering. Vanaf oktober kunt u het programma ook bekijken via Ziggo Kanaal 13.
Wie zijn Simon Zijlemans en Abbey Hoes?
De kans is best aanwezig dat u beide al eens ergens eerder hebt gezien en dus ‘ergens van kent’. Simon Zijlemans is 32 jaar en presenteerde eerder items voor Voetbal Inside, Veronica en Gamekings. Abbey Hoes is 23 en kent u wellicht als actrice. Ze won een Gouden Kalf voor haar rol in Nena en is ook genomineerd voor haar rol in de serie Petticoat. Deze Binge serie bij Ziggo is haar debuut als presentatrice.
Wilt u meer informatie? Ga dan naar de website van Ziggo.
Wilt u meer informatie over de abonnementen van Ziggo? Dat kan hier: